Annulering van de bestelling

Hoeveel tijd heb ik als ik me bedenk?

De tijd waarin u uw bestelling kunt annuleren is beperkt, dat kan alleen tijdens de verwerking van de bestelling.
Houd er rekening mee dat de verwerking niet langer dan 72 uur duurt, soms zelfs korter (afhankelijk van de bestelling), en elke annuleringsopdracht die na de 72 uur wordt gedaan, wordt helaas automatisch geweigerd.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Je hebt de mogelijkheid om je bestelling binnen 1 uur direct vanuit je bevestigingsmail te annuleren. Scroll naar beneden voor het gedeelte "Van gedachten veranderd?". Als het langer dan 60 minuten geleden is, stuur dan een e-mail naar contact@triger.nl en wij helpen u een alternatieve oplossing te vinden.

Ik heb per ongeluk mijn bestelling geannuleerd, kan ik deze nog hervatten?

Als je je bestelling ter plaatse hebt geannuleerd en je wilt je bestelling toch ontvangen, dan kun je dat het beste doen door bij het afrekenen een nieuwe bestelling te plaatsen. Stuur een e-mail naar contact@triger.nl als je vragen hebt - we zijn er om je te helpen.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik weet niet zeker of het gelukt is. Kunt u bevestigen dat de bestelling is geannuleerd?

Als u uw bestelling hebt geannuleerd via de link in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling, ontvangt u nog een e-mail zodra de bestelling met succes is geannuleerd. Als je geen annuleringsbevestiging hebt ontvangen, laat het ons dan weten op contact@triger.nl (en zorg ervoor dat je je oorspronkelijke #bestelnummer vermeldt), zodat we ernaar kunnen kijken!

Ik zie de optie om zelf te annuleren niet! Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je de annuleringsoptie niet kunt vinden, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar contact@triger.nl (met je #bestelnummer en je annulerings-/wijzigingsverzoek).
neem contact met ons op: