Factureringsvoorwaarden

Definities

Verkoper verwijst terug naar de eigenaar van de internetsite - de persoon aan wie de opdracht tot aankoop is gegeven. Koper verwijst terug naar de persoon of instantie die de bestelling plaatst. Goederen of aanbiedingen verwijzen naar het product of de producten waarvoor de klant een bestelling heeft geplaatst bij de verkoper.

Betaling

Alle rekeningen zijn verschuldigd bij voltooiing van de bestelling. Als de betaling niet altijd wordt ontvangen of de laadaanpak wordt geweigerd, wordt de bestelling niet meer geplaatst voor de goederen en mogen er geen gadgets worden verzonden. De klant verliest het eigendom van alle gadgets wegens niet-betaling. Wij accepteren PayPal. Daarnaast accepteren wij PayPal als een vorm van prijs.

Verzendingsbeleid

Onze verzendkosten zijn 0€‎ voor alle bestellingen. Als een item is misplaatst voor de duur van het transport, kan de hele waarde van het object met inbegrip van vervoer worden terugbetaald aan de klant door de verkoper. Onze verzendkosten zijn €‎0 voor alle bestellingen. De verkoper zal alle redelijke maatregelen nemen om de veiligheid te waarborgen tegen verlies, beschadiging of vernietiging van de aanbiedingen of stoffen die het de klant elementen. Meer specifieke informatie over onze transportvoorschriften is hier beschikbaar: Verzendingsbeleid

Terugbetaling & Retourbeleid

Artikelen kunnen worden terugbetaald of geretourneerd als de klant de verkoper binnen 30 dagen na de aankoopdatum op de hoogte stelt. De verzendkosten worden niet terugbetaald. De klant moet contact opnemen met de verkoper met behulp van e-mail: contact@triger.nl of via de klantaccount webpagina op de website waarin een terugkeer kan worden verwerkt. Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. Verzendingskosten voor een nieuw product zijn voor rekening van de klant. Zie onze go-back dekking voor meer specifieke statistieken: Retour & Restitutiebeleid

Annulering

Een bestelling kan worden geannuleerd totdat de betaling is verwerkt. Zodra de betaling is verwerkt, is de klant de betaling verschuldigd. Klachten Eventuele klachten over gadgets of de verkoper moeten worden ingediend bij ons hulpteam. Stuur een e-mail naar: contact@triger.nl . Er is geen garantie voor een oplossing. Elk geval kan worden gecontroleerd voor mijn part en de verkoper kan in contact.

Juridische zaken

De dealer is niet altijd aansprakelijk voor eventuele fitness- of beschermingsproblemen zodra de klant de producten of diensten heeft ontvangen. Als er schade wordt opgelopen door de met behulp van de klant gekochte gadgets, is de verkoper niet verantwoordelijk. Elk geschil dat voortvloeit uit dergelijk gebruik van de website is moeilijk aan de wettelijke richtlijnen van de staat van de site-eigenaar.

Deze factureringsvoorwaarden zijn onderhevig aan verandering.

Uw gebruik van deze website en locatie van bestelling suggereert dat u in schikking met deze facturering voorwaarden en bepalingen.

Als u meer vragen heeft, neem dan contact met ons op: