FAQ's

WANNEER ONTVANG IK MIJN ARTIKELEN?

Alle artikelen worden geproduceerd en verzonden vanuit onze fabriek binnen 5 tot 8 dagen vanaf het moment van aankoop, afgezien van de orderverwerkingstijd van 1-2 dagen. Daarna gelden de standaardverzendtijden. Klik op de trackinginformatie in uw bevestigingse-mail om uw verzendgegevens en levertijd te bekijken. Leveringen kunnen langer duren voor internationale bestellingen als gevolg van douanevoorschriften in uw land.
Schrijf ons op contact@triger.nl als uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd is aangekomen.
-------------------------------------------------

Waar is mijn artikel?

U kunt de status van uw bestelling bekijken via de link met trackinggegevens in uw verzendbevestiging (deze ontvangt u wanneer uw product wordt verzonden). Daarnaast kunt u gewoon uw bestelnummer invoeren in de link 'pakketten volgen' in het ondersteuningsgedeelte van onze website.
-------------------------------------------------

Verzendt u internationaal?

Nee. Momenteel verzenden we in Nederland
-------------------------------------------------

Uw pagina laadt niet, wat gebeurt er?
Neem contact met ons op en vertel ons over het probleem dat u heeft, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.
----------------------------------------
Ik heb net gemerkt dat ik per ongeluk het verkeerde artikel heb gekozen, kunnen jullie mijn product omruilen?
Neem contact met ons op zodra u merkt dat u een fout heeft gemaakt. Als we het probleem opmerken voordat het artikel in productie gaat, kunnen we de wijziging doorvoeren. Vergeet niet dat we ernaar streven uw product zo snel mogelijk te verzenden, dus reageer snel!
-------------------------------------------------

Ik heb net gemerkt dat ik het verkeerde verzendadres heb opgegeven. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op zodra u merkt dat u een fout heeft gemaakt. Als we het probleem ontdekken voordat het artikel wordt verzonden, kunnen we de wijziging doorvoeren. Anders moeten we wachten tot het artikel naar ons is teruggestuurd.
-------------------------------------------------

Wat is uw retour-/omruilbeleid?
Instructies voor retourneren

Als u een artikel wilt retourneren naar contact@triger.nl volg dan de onderstaande instructies binnen 30 dagen na levering. Verpak de spullen veilig in de originele verpakking die bij de koopwaar is geleverd. Alle Producten moeten zo goed mogelijk worden geretourneerd. Als de ontvangen Producten kapot zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Ruilen

Om een product te ruilen kunt u contact met ons opnemen via e-mail: contact@triger.nl en dan zullen wij uw aanvraag in behandeling nemen.
-------------------------------------------------

Wat gebeurt er als het artikel is "Teruggestuurd naar afzender"?
Als uw bestelling is aangemerkt als "onbestelbaar" en naar ons is teruggestuurd, sturen wij het pakket zonder extra kosten naar u op.
-------------------------------------------------

Wat gebeurt er als mijn artikel beschadigd is?
Als uw artikel defecten of fouten van onze kant vertoont, vervangen wij het artikel zonder extra kosten. Het beschadigde product hoeft niet te worden teruggestuurd. Als we het product niet kunnen vervangen vanwege voorraadproblemen, betalen we u terug of sturen we u een vergelijkbaar artikel naar keuze.
-------------------------------------------------

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen of als mijn product defect is?
Als dit gebeurt, spijt het ons oprecht. Stuur ons een e-mail op: contact@triger.nl en laat ons weten wat uw bestelnummer is en hoe we het hebben verpest. Dan zullen wij voor u zorgen en alle kosten dekken om u het juiste product te bezorgen, door u een nieuw product te sturen en de verzending van het andere product naar ons te betalen. We willen graag dat u weet dat het fulfillment team mensen zijn, in tegenstelling tot sommigen die deze taken aan robots geven (omdat we ervoor zorgen om te helpen tegen werkloosheid), en ze doen hun best om u de beste ervaring te geven als het gaat om online winkelen, maar fouten zijn soms gewoon onvermijdelijk. Daarom zullen we ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost! En het spijt ons zeer van wat er weer is voorgevallen!
Als u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op.